יום שבת, 24 ביולי 2010

הזדמנות להשפיע, תאונות הדרכים, תכנית חדשה

התמזל מזלי ופגשתי את אורלי וילנאי וגיא מרוז בהאיטי, פגישה כמעט מקרית.

הם הגיעו לצלם דברים מסוימים וימי הצילום שלהם השתנו מעט. אני זכיתי בעקבות הביקור להיות מוזכרת באופן מגניב ביותר בשתי כתבות שהם כתבו על האיטי, אך יותר מזה, ניתנה לי הזדמנות להיות חלק מפרוייקט מעניין, פרוייקט אחר למלחמה בתאונות הדרכים.

בעוד שבועיים תעלה לאוויר תכנית חדשה בשם "שטח סטרילי" תכנית בה ניקח שטח מסוים בעיר גדולה ונראה איך אפשר לנהוג אחרת. המשטרה תוביל אכיפה מוגברת, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ואור ירוק יובילו פעילויות הסברה, הרשות תפרסם, העירייה שמאמינה שביכולתה להמשיך ולהוריד את כמות תאונות הדרכים התגייסה ואנחנו נצלם.

המטרה? לנהוג בצורה אחראית, לתת כבוד לחיים, להוריד כמות עברות ובעיקר תאונות.

אני לא יודעת מה יהיה, אנחנו באמצע הכנות קדחתניות. אני, כמפיקה {משהו בין תוכן ופועל} וכמתאמת בין כל הגורמים רוצה להאמין שישנו סיכוי לנצח את הסטטיסטיקות, ואני יודעת שהוא תלוי באחריות האישית של כל אחד מאיתנו.

בשבוע הבא, יחד עם הפרסום בעיתונות ובגלגל"צ אני אכתוב פה, פעמיים בשבוע על הצילומים, על האנשים, על החוויות שלי מהעיר ועליי, עושה משהו חדש לחלוטין, טלוויזיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקניק

פיקניק

פיקניק 2

פיקניק 2